Product was successfully added to your shopping cart.



Pokračovať v nákupe

Prepravné, platobné podmienky

Prepravné a platobné podmienky

Dodacie podmienky

Doručenie pri objednávkach nad hodnotou 150 Eur /za tovar/ do Maďarska a na Slovensku je bezplatné. Sobotňajšie doručenie a doručenie výlučne príjemcovi služby platné na Slovensku je za príplatok.

Dodacie lehoty:

Dodanie bude uskutočnené do 3-5 pracovných dní od objednávky. Náš partner poskytuje aj ďalšie doručovacie služby, ktoré sú k dispozícii za príplatok na Slovensku:

  1. Doručenie v sobotu
  2. Doručenie iba príjemcovi

Informácie o objednávke a stave balenia dostanete automaticky e-mailom, s uvedením čísla zásielky /balíka/, a môžete sledovať cestu balíka na stránke GLS. Dátum doručenia vám bude zaslaný e-mailom alebo priamo kuriérom prostredníctvom SMS. Kuriér vykoná 3 pokusy o doručenie; po treťom pokuse balík sa vráti späť. Dodanie je od pondelka do piatku od 09:00 do 18:00.

Do ktorých krajín prepravujete?

Do celej Európy.

Náklady na dopravu do celej Európy závisia od danej krajiny. Ak si želáte doručiť tovar mimo Slovenska, Maďarska, Talianska, kontaktujte nás e-mailom alebo nám zavolajte!

Čo sa stane, ak príjemca nie je v čase doručenia doma?

Kuriér bude vždy kontaktovať príjemcu. Naša spoločnosť nezodpovedá za dodanie, v prípade ak príjemca je nezastihnuteľný, alebo sa nevie dohodnúť s kuriérom v termíne dodania.

Môžem svoju objednávku zmeniť alebo zrušiť?

Objednávku dokončíte, keď zaplatíte za nákup produktu. Potom už nie je možné objednávku zrušiť alebo upraviť. Do 24 hodín svoju objednávku môžete upraviť, alebo zrušiť, prosím kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky.

Zatiaľ som nedostal objednávku. Čo mám robiť?

Ak objednávka nebola doručená v plánovanom čase, skontrolujte dodaciu lehotu prostredníctvom čísla zásielky, ktorú ste dostali e-mailom, skontrolujte zadanú dodaciu adresu, telefónne číslo. Keď dostanete upozornenie na doručenie, kontaktujte kuriéra. Ak potrebujete ďalšiu pomoc, kontaktujte nás. Radi vám pomôžeme.

Ako sú balené kvetinové boxy pri preprave?

Každý kvetinový box dostal prepravné balenie šité na mieru, aby sa zabránilo poškodeniu počas prepravy. Balíky sú označené ako/ krehké, nestohovateľné atď./ Robíme všetko preto, aby kvetinové boxy sa nepoškodili počas prepravy.

Čo mám robiť, ak je môj balík poškodený?

Ak na balení vidíte akékoľvek známky poškodenia, okamžite urobte fotografiu a vyplňte reklamáciu na formulári kuriérskej spoločnosti. Potom rozbaľte obal a uistite sa, či je produkt poškodený. Ak sa domnievate, že produkt bol poškodený do takej miery, že ho nie je možné prevziať, urobte fotografiu, zabaľte ju a kontaktujte nás! Balík sa nám vráti. Pozrite tiež: Naša politika kvality.

Môžem si balík vyzdvihnúť osobne?

Áno, v Komárne.

Je možné dodať objednaný produkt v ten istý deň?

Môže sa vyzdvihnúť osobne po dohode alebo v závislosti od kuriérskej služby.

Politika kvality

Ak dôjde k poškodeniu počas dodávky, kvetinový box je možné vymeniť do 14 dní odo dňa doručenia. Naše kvetinové boxy sú starostlivo a čerstvo usporiadané a dodávané v balíkoch na mieru.

Sťažnosti prijímame iba na tomto formulári: odkaz

Každá z našich ružových boxov je identická s prezentáciou v internetovom obchode. Produkt je vyrobený na základe vašej objednávky, pre vás. Naša politika kvality v prípade nespokojnosti s farbou, dizajnom atď. neumožňuje výmenu.

Možnosti platby

Kreditná karta

Slovenská Tatra banka a.s. V rámci služby CardPay, čo je zaručená bezpečná služba. Prijímajú sa debetné a kreditné karty Visa Elektron, Visa, VISA, MasterCard, Diners Club.

Bankový prevod

Zákazník má k dispozícii aj spôsob bankového prevodu. Vaša objednávka bude dokončená až po dokončení prevodu a pripísaní sumy.

Číslo účtu:

Hold C, s.r.o.

SK95 1100 0000 0029 4908 0288

Kópiu bankového prevodu vám odporúčame poslať na adresu info@amorosa.sk. Je to užitočné na identifikáciu platby a rýchlejšie vybavenie objednávky.

Poznámka: dobierka nie je možná. V blízkej budúcnosti plánujeme možnosť platby cez paypal.

Zákaznícky servis: + (421) 905 947 365, info@amorosa.sk